Nielegalni

„Nielegalni” autorstwa Severski Vincent V. to książka, którą właśnie czytam, ale niestety tylko uszami. Audiobooki to niestety konieczność, gdyby nie one nie miałbym czasu na żadna literaturę, ale dzięki technologii jest szansa, że nie będę odstawał od reszty społeczeństwa i przeczytam kilka książek w ciągu roku.

„Nielegalni” jest dość ciekawą pozycją, ale niestety nie pozbawioną nowoczesnych metod marketingowych. Szkoda bo słychać na siłę wciskane reklamowi typu „product placement”. Troche to razi – zwłaszcza kiedy zna się mechanizmy, ale cóż, karzy orze jak może 🙂 I tak pojawiają się Warki Strong zamiast piwa, zestaw muzyczny sony, zamiast radia itd..

Ciekawe czy tylko mnie razi to, bo autor natrudził się nad swoim dziełem i zacnie mu to wyszło, ale ciekaw jestem czy wpisy pojawiły się samoistnie czy też pod wpływem specjalistów. Jeśli samoistnie to wszechogarniająca reklama ma już za duży wpływ na społeczeństwo a jeśli pod wpływem sponsorów czy kontraktów to może lepiej było by dać przerwę na reklamę i obniżyć cenę.

Coraz mniej dziedzin życia jest już poza wpływem komercji a szkoda. Mam nadzieję tylko że nie przyjdzie nikomu do głowy wmontowywać produktów w dzieła klasyków. Nasze dzieci mogły by w końcu nie zauważyć różnicy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.